Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2017 23:53 - Корнелия Нинова и вкус на повръщано
Автор: aniefremova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 895 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 30.03.2017 20:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ние толкова ли сме сбъркана държава,че не се намери нито един от политиците ни, дето се пънат за следващия парламент, да бъде поне за минута искрен. Мернах мадам Корнелия по телевизора и ми стана гадно. Не, всъщност гадното се смеси с вкус на повръщано, все едно сега съм го погълнала. Хем го беше докарала на вид като комсомолска ръководителка, хем и глупости ръсеше. Особено това,че с мъжа и живеели двамата с 2500 лева на месец. 
Стана ми жалко и тъжно. За моят дядо- който бе тотален комунист. И дори като умираше от рак, пак питаше за неговата Партия. Той, за разлика от Корнито,не си позволи да вземе и 50 лева подкуп, макар да имаше тази възможност. С баба ми отказаха още един апартамент по партийна линия. Идиоти, да ме прощават. 
БСП няма да ме накарат да им стана член-нито преди с педерунгела/поне по външен вид/ Станишев начело, нито сега с кака Корни, дето фалшът тече от нея като разтопена лой.
Лошото е че и на другия фронт е същото- Бойко е нищо повече от мутрафон с мускули и малко умствен багаж, но пък е майстор на словестната логорея и краденето. Мандахерцат се некви Патриоти, но там май само парите и тънките сметки ги интересуват, не народа.
Накрая Джорджано ще взема да избера, поне ще имаме развит шоубизнес. 
image



Гласувай:
3



1. apostapostoloff - Ужасна, отвратителна простакеса
24.03.2017 06:05
е тази Нинова. Не ще и дума. Но вие като много българи разсъждавате в неправилна посока. Какво тук значи някаква си личност?!

Днес ние имаме САМО ДВЕ възможности: гласуваме или за цивилизованата Европа, или за изостаналата Русия, затънала безнадеждно в Азия. Туй то. Толкоз!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aniefremova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 18373
Постинги: 12
Коментари: 7
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930